BESTELLEN
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Danny vera pakt in de meeste gevallen de bestellingen zelf in, en voorziet deze artikelen dan van een handtekening. Danny probeert 1x in de week te verzenden, hierdoor is de verzendtijd 1 tot 5 werkdagen.
Wanneer je kiest voor bankoverschrijving als betaalmethode kan dit zorgen voor vertraging. Voor een spoedige verwerking van je order adviseren we je daarom gebruik te maken van iDeal of Paypal.
Kan er een persoonlijke boodschap door Danny Vera worden toegevoegd?
Dagelijks krijgen wij meerdere keren de vraag of het mogelijk is dat Danny een persoonlijke boodschap kan toevoegen aan de bestelling.
Helaas is dit NIET mogelijk, Dit kost voor danny simpelweg teveel tijd en het kan zomaar voorkomen dat de verkeerde boodschap op het verkeerde product terecht komt.
Wil je een persoonlijke boodschap op je product? Dan adviseren wij je product mee te nemen naar een Theater voorstelling van Danny Vera waar hij na afloop tijd maakt om met iedereen even op de foto te gaan en producten te voorzien van handtekening of een persoonlijke boodschap.
Hoe kan ik betalen?
Wij bieden de onderstaande betaalmethoden om te betalen:
het kan voorkomen dat er nog meer of minder keus is in betaalmogelijkheden, actuele betaalmogelijkheden vind je in de checkout (kassa) van de shop.
VERZENDEN & BEZORGEN
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Danny vera pakt in de meeste gevallen de bestellingen zelf in, en voorziet deze artikelen dan van een handtekening. Danny probeert 1x in de week te verzenden, hierdoor is de verzendtijd 1 tot 5 werkdagen.
Bestellingen tijdens Danny zijn vakantie of welke geen handtekening hebben, die op werkdagen voor 17.00 uur zijn geplaatst worden, worden dezelfde werkdag verzonden. Doorgaans wordt de bestelling per pakketpost (PostNL, GLS of DHL) de eerste volgende dag bij u bezorgd.
Wat zijn de verzendkosten?
Land | Verzendkosten | Gratis verzending vanaf | Transporteur | Levertijd in dagen |
Nederland | €5,95 | €75,- | PostNL of GLS | 1 / 1 |
Belgie | €7,95 | €125,- | PostNL of GLS | 1 / 1 |
Duitsland | €9,95 | €150,- | PostNL of GLS | 1-2 / 1-2 |
Luxemburg | €9,99 | €150,- | GLS | 1-2 |
Frankrijk | €12,99 | €250,- | GLS | 2-3 |
Denemarken | €12,99 | €250,- | GLS | 2 |
Oostenrijk | €15,99 | €300,- | GLS | 3 |
Polen | €15,99 | €300,- | GLS | 3 |
Tsjechie | €16,99 | €300,- | GLS | 3 |
Hongarije | €17,99 | €450,- | GLS | 3 |
Litouwen | €17,99 | €450,- | GLS | 4 |
Slovenie | €17,99 | €450,- | GLS | 4 |
Slowakije | €18,99 | €450,- | GLS | 3 |
Roemenie | €18,99 | €450,- | GLS | 4 |
Italie | €19,99 | €450,- | GLS | 3-5 |
Zweden | €19,99 | €450,- | GLS | 3-7 |
Estland | €19,99 | €450,- | GLS | 4-5 |
Croatie | €19,99 | €450,- | GLS | 5-7 |
Letland | €19,99 | €450,- | GLS | 4 |
Portugal | €22,99 | €750,- | GLS | 4-5 |
Spanje | €22,99 | €750,- | GLS | 3-5 |
Finland | €24,99 | €750,- | GLS | 4-6 |
Bulgarije | €24,99 | €750,- | GLS | 5-6 |
Griekenland | €29,99 | €750,- | GLS | 5-8 |
Ierland | €32,99 | €750,- | GLS | 4 |
Europa | Op aanvraag | |||
Wereld | Op aanvraag | |||
Koerier Europa | Op aanvraag | |||
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra wij je bestelling hebben ingepakt en deze is ontvangen door PostNL, GLS of DHL ontvang je per email een traceercode zodat je het pakket online kunt volgen.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Het is niet mogelijk je bestelling bij ons af te halen.
Wel kun je er in de PostNL app voor kiezen je bestelling bij een PostNL Service punt op te halen.
Shop met vertrouwen online bij PMDstore.nl
PostNL bezorgd al sinds 2018 de pakketten namens M2 Online Retail b.v. voor o.a. de PMDstore.nl webshop.
Klik hier voor "Bekend bij PostNL"
RETOUREN & GARANTIE
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Heb je een bestelling geplaatst en wil je deze nog annuleren voordat deze wordt verzonden? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. De gegevens hiervoor vindt je op de contactpagina.
Kan ik mijn product retourneren?
Mocht het bestelde product niet naar je wens zijn dan kun je deze binnen 14 dagen terug sturen zonder opgaaf van reden. Meer informatie hierover vindt u op de pagina Retourneren.
Heb ik garantie op jullie producten?
Op sommige van onze artikelen zit garantie. Raadpleeg de productpagina wat voor garantie er voor het product van toepassing is. Indien je een product onder garantie retour wilt sturen, neem dan eerst even contact met ons op. De gegevens hiervoor vindt je op de contactpagina.
PRIVACY & SECURITY
Hoe gaan jullie om met mijn persoonsgegevens?
Onze webshop is voorzien van SSL waardoor alle communicatie veilig verloopt. Op de pagina "Privacy Policy" kun je alle informatie vinden hoe wij omgaan met je persoonlijke gegevens en met het gebruik van cookies.
KLACHTEN & GESCHILLEN
Hoe kan ik mijn klacht kenbaar maken?
Ben je niet tevreden over onze service of producten dan raden wij je aan om de klacht eerst bij ons kenbaar te maken, zodat wij deze snel kunnen oplossen. Onze contactgegevens vindt u op de contactpagina.
Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl).
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.